Sommarvärme

Igår var nog den varmaste och finaste dagen hittills iår. Köpte godaste glassarna på lunchen (älskar magnums five kisses) och satt ute på trappen i solen innan vi spelade brännboll på idrotten. Och när jag ändå hade träningskläder på mig svängde jag in på måga och sprang korta banan plus backintervaller i en sandhög och doppade ansiktet i älven. När jag hade kommit hem och duschat mixade jag massa frysta hallon och blåbär och la mig i bikini på soldäcket några timmar. Sen lagade jag chicken nuggets, stripes och en stor hög med sallad åt mig själv innan jag och Sanna Haglund köpte med oss marabou och Loka till en park där killarna var. Gungade, spelade volleyboll, åkte moppe, rullade nerför backar på moppen, kollade på Let's dance inne på Statoil och hamnade till slut i jonsparken där vi gungade och klättrade i träd. Denna dag börjar jag med frukost i soffan framför desperate housewives, och den ska fortsätta med plugg och nödvändiga saker.


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback