15 maj

Denna vecka erbjöd på en ovanligt rolig måndag då vi skrattade högt i matsalen och snapchattade under all lektionstid. Och dagen fortsatte hur bra som helst med en systerkväll med Linn, Josse och Mikan på Josses altan. Vi lagade mat, skreksjöng Gabriellas sång och Sonja Aldén, pratade om livet och åt lite gott innan jag tog moppen hem och somnade halv ett, på en vardag (något slags personligt rekord tror jag). Tisdagen var bara regnig och Josse fick 7 års olycka när vi fotade Jennifer. Jag stannade kvar två timmar extra efter vi slutat för att plugga samhälle och åkte hem efter att t.o.m. lärarna åkt hem. Delade på en mexicomacka med mamma och tränade fotboll. Idag hade vi engelskanationella som alla andra ettor i Sverige, och sedan jobbade vi mest natur. När jag kom hem bytte jag om och åkte direkt på måga och sprang, och eftersom det inte gick helt som jag ville så körde jag en massa styrka på gräsmattan i kvällssolen också. Sen åt jag middag och vips så var klockan kväll och med en kopp te och apelsin pluggade jag lite spanska till provet vi har imorgon.


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback