när halva juli gått

Halva juli, halva sommaren och mer än halva jävla året? fy.
Kanske jag borde starta en matblogg istället då det är vad som täcker upp ca 90% av mina bilder. Hur som, denna vecka har jag bara jobbat jobbat jobbat. Fick avancera upp mig från att göra mackor till att baka och stå i kassan vilket var superkul. På mina lediga timmar har jag snickrat och byggt saker med pappa, bakat amerikanske choklad- och blåbärsmuffins, övningskört i massor inför min första körlektion som äger rum imorgon, tränat, städat på borgen, gjort pizzor som blev ultimat matlåda, plockat mybär som vi kokat till sylt och ätit med glass och hjälpt mamma med inbjudningskort (som hon började skriva i comic sans:/ så jag var helt enkelt tvungen att ta över). Och juste, i söndags kom först vår extrfamilj från Sandviken förbi på en snabbfika och tätt därefter kom Linn, Mikan och Josse hit med sina familjer. Vi visade massvis med bilder, filmer oh berättade saker som vi själva skrattade mest åt. Helt jättetrevligt.
I detta nu sitter jag och snapchattar, redigerar bilder och är värsta exalterad över gud vet vad. 
 
 
 
 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback