hela veckan och lucia

I fredags följde jag med mikan hem och fikade, kolla på idol, åt middag på michells och var med killarna lite överallt. På lördagen bakade jag och mamma pepparkakor och sen gick jag ut och högg mig en gran och låg väl mest i soffan hela kvällen. Söndagen var som vilken annan söndag dom helst och jag städade rummet och badrummet och kollade på när mina tjejer spelade match i Iggesund. Den här veckan har jag paceat, pluggat, kollat på fotbollsträning och fått hem paket med min nya jacka, sport-bh och lite julklappar. I onsdags åkte hela media till hudik och gick på fotoutställning, hittade drömlägenheten (och undrade om det är tillåtet att flytta in på ett museum) samt gick på stan och fikade och köpte julklappar. Igår var det lucia på skolan och efter det fick vi jobba alla lektioner hemma så man kan väl säga att vi slutade 9:30. På lunchen åt vi julbord med farmor och farfar på hembygdsgården och även dit kom lucia (med linn som världens finaste och bästa tärna). På kvällen hade vi julavslutning med UL och vi fick julgröt, körde en massa musiktävlingar och annat kul. Denna lördagsmorgon spenderar jag på bussen till Sundsvall. 
  

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback