24 april

Hade en rejäl sovmorgon till tolv så jag hann äta en god frukost, kolla på desperate housewives och locka håret innan Robert skjutsade ner mig. Hade bara media och natur också, så skön dag. Fick påhälsning av snyggingen Djara som jag inte sett på månader, mediafikade och åkte med Robert hem också. När jag kom hem hade jag fått två brev, ett pris för att jag vann en bildgåta i kyrkan och en present från gumor som jag ska vänta med att öppna tills på lördag, brukar alltid få så bra saker av henne! Till middag lagade jag köttfärssås, sen letade jag tårtrecept och gick och lånade en bakform av grannarna. Har nu kollat på tv samt ätit banan och frön och jag kan inte fatta att det nästan är ljust när jag går och lägger mig. Älskar vårregnet som fallit de senaste dagarna btw, får rejäla sommarvibbar.


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback