friday 13th

sent på onsdagskvällen kom jag och grannen på att vi skulle ut och cykla runt i byarna omkring och sen hade vi privatkonsert för oss själva vid pianot och gitarren. igår kom min kära vän linn hit och vi skrev ett långt och fint grattis-inlägg på fb till vår konfaledare theo. sen pratade vi, kollade på film och käkade kycklingsallad. nån timme efter hon åkt hem åkte jag till josse med linn där dom käkade ännu mer kycklingsallad innan vi gick på dellan och köpte ben&jerrys som vi åt framför wallander med mikan. när jag kom hem hade vi familjemöte i jonsbo och endast erica vet hur illa det brukar se ut... planerade iaf utbyggnaden av fjällsstugan som vi äntligen påbörjat. denna morgonstund har verkligen haft guld i mund. började med att plinka på pianot och sedan äta brakfrukost med rolfhamreägg och jordgubbsflingor (för första gången in my life). ..


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback