söndag

igår tog jag en sväng till borr och myste innan jag åkte till församlingsgården på UL-träff. vi fick påhälsning av trevliga människor, lekte massa och fikade såklart. längtar som ett as tills vi åker med detta härliga gäng till gotland nu! direkt när det var slut åkte jag och mikan hem till leon med towe, josse, jonas och anton. lagade hamburgare, spelade med andra ord, kollade på filmer, skrattade och hade jättemysigt. fick även kort påhälsning av linn som mådde sådär och var tvungen att åka hem ganska snabbt, (krya gumsilumsan!

idag har jag en söndag full med söndagssysslor framför mig.

 

 


kommentarer
Postat av: L I N N

1000 tack världens bästa! ♥♥♥

2012-04-22 @ 22:43:37
URL: http://liinnmagnusson.blogg.se/

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback