dunder bra

har vart så himla jätte underbart på media dom senaste två dagarna, synd bara att jag och sanna nyberg ska till östersund nu då. men det blir nog bra det också ska ni se. på media har vi fotat ute efter några teman, fotat massor inne i studion, redigerat i photoshop och lite sånt skoj. sen idag inträffade något som inte händer varje dag. jag, sanna och sanna fick nämligen laga mat och äta med ettorna, så det vart rostat bröd med skinkröra, hemlagad pizza och choklad-pannacotta till lunch idag. men nu tänkte jag väl packa klart det sista, sen vid sju går tåget mot nästa praoplats.
förresten läre jag tacka sanna så hjärtligt för att hon fixade så att skrivfältet vart bredare. så nu blir bilderna inte så jätte pytte små..
.

kommentarer
Postat av: joooooooooosefine

min tönt är sååååååå snygg! ♥

2010-11-23 @ 19:41:41
URL: http://josefinenorrbyss.blogg.se/

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback