fredagskvällen spenderades på en stenstolpe.

ja, ni hör ju hur det låter? jag och linn satt och vänta i en halvtimme på en varsin stenstolpe breve sjukhuset, vi hade iaf inte långt till vård om någon av oss skulle däcka ;)
ja det kanske märks att filmkvällen hos mikan inte lyckades, jag och linn gick ner på okq8 och köpte godis och sen fick vi gå runt i en och en halv timme på ljusdal och bara frysa och vänta. och dom vi vänta på kom inte ens. inte kul kan jag säga, linn vart riktigt förbannad där ett tag, trodde inte att hon kunde bli så ilsken. ;o
men imorgon ska iaf jag och mikan till hudik och shoppa :D
fridajennybirgitta.

kommentarer
Postat av: L I N N ♥

haha, gud vad vi skratta där uppe på stenstolparna! xD



älskar dig! ♥♥♥

2010-06-06 @ 14:03:00
URL: http://liinnmagnusson.blogg.se/

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback