som sagt...

nu blir det ett långt inlägg eftersom jag inte skrivit sen i onsdags, ;o
får se om i orkar läsa...

på plusdagen va jag hos leon,
när jag kom dit va bara hanna, josse och leon där och vi trodde seriöst inte att joar skulle komma även fast vi sagt till honom tre gånger vart han skulle.
så vi började utan honom, men vid nio kom han iaf :)
vi vart klar vid 11 och då åt vi mat, köttbullar och makaroner ;b
sen åkte josse och joar hem och jag, hanna och leon satte oss i leons säng och kollade på 'grind',
den va faktiskt riktigt bra, :)
sen skulle vi se wallander men då funka inte den, då skulle vi se twilight men den funka inte heller :s
så då såg vi 'sommaren med göran' istället,
sen åkte jag hem och bakade en kaka :)

och igår skulle vi redovisa teatern som vi hade gjort hos leon och det gick väl ganska bra,
sen hade vi elevens val och jag, hanna och sandra gick hem till sandra och bytte om och sen åkte vi till backen. :)
när vi kom dit va det bara vi och jonas, henke och lillerik där från våran klass,
men sen kom linn, mikan, maria och towe dit :)
det va turister överallt och vi skrattade en hel del, iaf jag ;)

sen på kvällen kom helen och hennes mamma hit med pizzzzza, ;b
vi åt och kollade på let's dance, sen skulle jag och helen göra fruktsallad och jag kuttade mej i tummen }:
jag blödde och blödde och det slutade aldrig, till sist kom mamma med värsta specialplåstret och då slutade jag blöda :)

och i morse hade vi träning på slotte och vi va bara 6 stycken ! ;o
men det va iaf as kul ;)
sen ikväll ska jag till tuva på filmfrossa, får se om jag tar med mej kameran eftersom jag råkade ha sönder digital kameran så isåfall måste jag ha systemkameran, får se om jag vågar det då ;)

ojojoj, vilket långt inlägg (för att vara mej iaf) ;o
men det har ju hänt lite saker sen i onsdags...men nu ska jag gå ifrån datan och ut i solen,
tack och hej leverpastej :)

fridajennybirgitta.


 

 


kommentarer
Postat av: Linn

ååååh, vad fin bild! :D

<3<3

2010-02-08 @ 16:29:14
URL: http://liinnmagnusson.blogg.se/

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback