sportlov

igår fotade vi med kartonger och flera minuters slutartid, hade massagetåg i mörkerrummet och fick fika av ulf. på idrotten lekte vi massa lekar, stod på händer och massa kul, sen fick vi äntligen sportlov! åkte hem och la över bilder från mobilen till datorn, duschade och åt skinksallad innan mamma skjutsade ner mig till församlingsgården. vi var endast några få där, men hade väldigt kul ändå med charader, rita-gissa-spring och resplaner till våren. älskar det här gänget. var där till nio, sen åkte jag hem och åt lingonparfait, chips och lite godis framför en spännande film med mamma och en sjuk pappa. imorse dukade jag upp med lingonsmoothie, rostade dinkelbröd, ägg, juice och massa olika pålägg till familjen. sen målade jag och mamma taket i sovrummet och hämtade kinamat till middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0