trevligt folk



I måndags fick vi gå på bio istället för att ha lektion. Vi såg Filip & Fredriks "trevligt folk" som var riktigt bra och gav en lite hopp om folk ändå. Efter det lunchade vi på finess och satt på en bänk och snackade i någon timme. Sen skulle jag hämta bilen på Roberts jobb och då  passade vi på att leta i arkivet och hittade en 11-årig Frida på förstasidan när min ballong flög till Finland. Kvällen bestod av plugg, fotbollsträning och långdusch. 


Igår jobbade vi med gymnasiearbetet i princip hela dagen, sen lagade jag köttbullar, potatis, brunsås, lingonsylt och ärter (godaste husman everrr) till mig och mamma innan plugg och fotbollsträning i vanlig ordning. 


Idag offrade jag min sovmorgon (för andra gången denna vecka??), gjorde en smoothie som smakade som glass, drack energi-te och åkte tidigt till skolan för att jobba med gymnasiearbetet.

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback