lagfest & grannhäng



I lördags åkte jag, mamma och pappa skidor runt sjön i jättemycket blåst som mest var motvind.. Sen åkte jag iväg och testade på spinning i Färila med laget, very funny. Vi avslutade med bastu och sen följde jag och Ida med hem till Alex och Emilia och fixade oss. 


Där bjöds det på skagentoast och fördrink med gulligaste kattungen i knät. 


Sen köpte vi med oss kinamat till Emilie och några till ut laget. Hade förfest bestående av dans, spel, charader och tequila. 


Sen fortsatte vi ut på stadt där det var 2 våningar öppna och hur mycket folk som helst. Trängdes på dansgolvet, träffade polare och tappade bort varandra hela tiden, men kul hade vi! Efterfesten styrde jag och Albin på min bakgård där vi stog och pratade/frös i månskenet. 


Söndagen blev en pluggdag med mycket kaffe och ett besök hos grannarna. Efter middagen gick jag över dit igen och spelade kort och åt hårdbrödmackor. 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback