alla hjärtans


I onsdags bjöd jag och josse klassen, Ulf, Kjell och Torleif på fika. Efter skolan åkte jag till farmor och farfar och fikade rostad looslimpa, gick på promenad och spelade piano såklart. 


I torsdags fick vi våra studentmössor och sen hade vi pannkakslunch och fika hos Linn. 
Har även fått hem en balklänning som jag och mamma ska sy om lite, två par skor och lite andra kläder. 


I helgen har hela familjen varit hemma, men jag har mest jobbat och på lördagen fick jag som tur var hjälp av Matilda under alla hjärtans dag-firandet. Var helt slut efteråt, men åkte ändå till Forss och träffade kompisarna. Sen lurade de ut mig på järnvägs ett par timmar, men vid ett orkade jag inte mer så då skjutsade jag hem Sofie och tog en nattmacka innan jag ramlade i säng. 
Igår åkte jag och pappa en sväng med skotern innan jobbet och det var så skönt att få vara ute lite i det fina vädret.  
Dock har jag hostat hela söndagen och natten så nu ska jag ta det väldigt lugnt, för jag vill inte vara sjuk i helgen! 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback