lördagshändelser och söndagsgöra


Igår åkte jag, Anna och mamma på rosehills där det bjöds på musik, konstutställning, tårta och ett flertal gamla vintergatare som jag fick krama om. På kvällen var vi bjudna på middag hos grannarna så vi åt och åt himla god mat, spelade kort och berättade spökhistorier i skenet av tända ljus under earth hour och efter 22 skjutsade Albin ner mig till Hanna där hon och Henke hade 18årsfest. Men precis då var de påväg till krogen/nån annanstans så jag hann inte mer än att krama på födelsedagsbarnen innan jag och Albin skjutsade några till stadt och åkte hem till granngården igen. Idag har jag tvättat och vaxat moppen ytterst noga för nu ska den säljas, efter 3 år fulla av finfina sommarminnen (får nästan en tår i ögat och lite lite separationsångest). Sen har jag sågat ner en björkgren och täljt av barken, för här ska pysslas. 


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback