v5

Den här veckan har varit en seg-vecka rakt igenom. Vi trodde att måndagen var hemsk, men så kom tisdagen, torsdagen och även favoriten -onsdagen- och var lika keffa. Så värdelös vecka i livet. Förutom en sak som faktiskt varit trevligt: teorikursen har startat och där får man kaffe/chocomilk. Idag köpte vi även med oss en pizza dit. Och så får vi inte glömma kyckling&nudelwoken med jordnötssås som jag lagade igår. Men annars var det inte mycket. Idag ville jag ha liknande ultralockar som jag fick till för någon vecka sedan bara genom att snurra ihop blött hår och sova med det i en liten församling mitt på huvudet. Men istället vaknade jag upp med rastaflätor/ormhår (som hon i monsters inc.) så det blev inte så lyckat.
 
 
 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback