höstlovet och allt därtill

(Dessa bloggtorkor som uppstår varje gång mina vardagliga rutinerna bryts måste få ett slut.)
 

Hursom, har haft två väldigt fina veckor. Vi inledde höstlovet med UL-träff där vi kollade film och fick godis och chips, andra dagen åkte jag och pappa till skogen och röjde tills farmor och farfar kom med fika och tredje dagen hjälpte jag josefine att färga sitt hår. Sen följde jag med pappa till stockholm två dagar och bodde på hotell, shoppade, badade på taket, åt BBQ ribs på hard rock café, promenerade runt och åkte discohiss. På torsdagkväll åkte hela familjen upp till stockåa där vi firade anna med exotisk planka och hallonmoussetårta med browniebotten, gick på minnesgudstjänst för mormor i kyrkan, körde fyrhjuling, jublade åt första snön och hade det jävligt lungt och skönt. Den här veckan har flytit på så otroligt bra med 3-rätters på pärlan, ett jättespännande filmprojekt och helt utan spankalektioner. Jag har även gymmat med linn, tränat extra många timmar fotboll och haft sådär roligt fullt upp. Och som grädden på moset (usch hatar uttrycket) drog vi till med en mitt-i-veckan-myskväll hos linn igår. Vi kollade (och blundade) skräckis, gjorde egen ben&jerrys, sov över i källaren och vaknade till SNÖ.
 
 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback