12.03.13

back to school. längtar redan till påsklov, men de här knappa tre veckorna ska väl gå an. idag lyssnade vi på en jätteintressant föreläsning om en kille som volontärarbetade på ett barnhem i Tanzania. jag har sån väldig lust att resa och utforska världen nu. sitter varje kväll och läser bloggar om utbytesstudenter i USA, språkresor i malta och backpackers i asien. hade både igår och idag sällskap på bussen av elin som jag inte träffat på månader. efter skolan fixade jag och robert mat, sen åkte jag ner på ett kaotiskt möte på församlingsgården om konfirmationen som börjar närma sig. ikväll var tanken att jag skulle plugga som fan, men har istället slösat bort timmar med telefonen.


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback