22.02.13

i onsdags delade vi ett paket ballerina kladdkaka och fotade lite i persiennljus, sen åkte jag hem och åt mango och banan, målade bräder och käkade pizza med mamma och robert. igår snodde vi kakor i lärarrummet, gjorde klart affischerna och testade nya blixten på skolgården. sen hann jag knappt hem innan jag lagade ost- & skinksallad till familjen som blev jävligt god och smakade sommar. liftade med stina till fotbollsträningen och fick se ett stackars överkört rådjur på vägen dit, usch. tränade hårt och belönade mig själv med kvarg och päron och en lång, kall dusch efteråt. idag hade vi en jättekul idrottslektion med volleyboll, innebandy och fotboll, sen promenerade jag ner på Coop och handlade med mamma. sen jag kom har jag hunnit äta päron, fota, kolla på tapeter, ätit tacos, letat nya träningstights, fikat glass med jordgubbar, druckit cappuccino, spelat kort och haft en skön fredagskväll med familjen.


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback