3-4-5-6-7 augusti

i fredags tog vi tjejer med oss varsin b&j till linn och kollade på systrar i jeans, babblade och insåg hur störda vi är tillsammans. sen träffade vi på sanna, linus, alice och tilda på gatan innan vi åkte vidare och träffade killarna nån timme. på lördagen åkte jag och mikan hem till henne efter jobbet och lagade lax och potäter, altså en massa vuxenpoäng till oss! (sen att brandvarnaren startade och stekoset gjorde köket till värsta discot behöver vi ju inte nämna...). kollade på film med josefine och lurades lite innan jag åkte hem och sov helt ensam hemma. klarade mig hela natten och jobbade igen på söndagen med mickis. på kvällen bjöd linn och josse oss på god mat, sen hittade vi massa kompisar på gatan som vi tog med oss till subäck där vi inte varit på ett bra tag. efter några timmars snack åkte jag, josefine, mikan och linn hem till mig och fixade kvällsfika samtidigt som vi nästan dog av skratt. bäddade ner oss alla fyra i mamma och pappas säng och somnade vid tre. mikan som skulle upp och jobba försov sig en aning medan vi andra fick sovmorgon innan vi lagade brunch. efter browniebak och kortspel åkte jag och josse hem till henne och packade fulla moppen och åkte till marcs stuga utanför järvsö med dreamteamet. käkade middag på torön, åkte vattenskidor, körde sanning och konka och klarade oss helt utan el, med brist på sängplatser och utedass. bytte säng sisådär fem gånger inatt innan jag tillslut somnade på golvet och var tvungen att vakna efter bara några timmar för att åka in till järvsö och jobba.


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback