2011

det bästa året i mitt liv!
tillsammans med de absolut underbaraste vännerna man kan hitta här på jorden, världens bästa klass, bästa laget, grymmaste skolan, älskade familjen och det allra finaste konfirmationsgänget har det här året varit underbart, fantastikst och obeskrivligt bra! det har inte varit något vanligt år minsann, med 15 år på nacken har äventyren varit flera och det känns som att det inte går att bli mycket bättre än så här!
utan någon vidare ordning får ni nu ett x antal bilder som beskriver året.
med en htc troget vid min sida har jag genomgått ett år då plötsligt alla skaffat iphone, löjligt.
team andreas från järvsö tog hem segern i körslaget och jag fick se dom live, coolt.
bloggen har präglats av matbilder då det blivit lite av en hobby att baka, laga mat och fixa i köket.
jag och några andra galaxmedlemmar åkte till stockholm och gröna lund för att ta emot lilla journalistpreisets specialpris.
jag har mer eller mindre dränkts i allt pluggande, men därmed åstadkommit fina betyg.
jag har haft otroligt fina stunder med fina vänner.
har gått och blivit med moppe och haft många fina moppekvällar med kompisar.
det har spelats en himla massa volleyboll, både med grannar och vänner.
semester i långvind med la familia.
gothia där vi lyckades fint och hade skoj på lisseberg.
vann serien ganska överlägset.
hade ett oförglömligt konfirmationsläger på segelbåten shalom i oskarshamn med världens härligaste gäng, verkligen det bästa som hänt i mitt liv! ♥
började det allra sista året på världens bästa skola med dunderklasen!
åkte till skyte på överlevnadskurs där vi fick sova en och en, helt själv i skogen... men det var spännande.
började på ungledarkurs med ungefär samma gäng som konfirmerade sig, riktigt skojigt.
hade överraskningsfest för bästa josefine!
ordnade en alldeles otroligt bra halloweenfest på skolan.
var i spanien med ett gäng brudar från spanskaklassen (och torleif).
firade en mysig julafton hemma med familjen.
dagmar tog oss alla med storm.
och sist men inte minst, mina finfina bästa vänner som jag genomgått ett helt fantastiskt år med! ♥

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback