sitter här och lyssnar på musik...

tjoooo, nu sitter jag här och undrar vad jag ska göra? och det är rätt knepigt eftersom jag har tuuusen saker att göra just nu, kanske gör nåt tal i matten...
idag har jag iaf bara städat, började rensa ut pysselskåpet som var en enda röra och så gick jag ner och skulle hämta en penna och då börjar jag städa lådan med pennor och skit i, och sen när jag ska slänga nåra saker därifrån så är det så mycke på diskbänken så jag tänkte börja diska (frivilligt? nej, mamma sa faktiskt åt mej igår)  och då börjar jag med att plocka ur diskstället och plocka i diskmaskinen och sen gör jag rent lite i diskhon och när jag ska börja diska så orkar jag inte, så då tar jag en paus vid datan, diskar nog efter maten som jag ska börja laga nu.
ååååh! jämt när jag städar blir det så här, jag börjar med något och hinner inte klart med de innan jag börjar med nästa sak osv.   stört -.-'
men nu ska jag inte sitta här och tröka ut er längre, hörs nog nå mer idag, chiao! :)

fridajennybirgitta.

dagens låt, howie day - collide



kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback