snöfotboll is tha shiet! :D

gäspgäspgäsp, jag är trött. ska egentligen sova nu eftersom jag är trött men jag måsta bara skriva ett kort inlägg. runt halv fem lagade jag mat, hamburgare mellan rostade bröd med lite grönsaker instoppade, mums! :) sen åkte jag på träning, spelade fotboll i en halv meter snö och hade fys, dom träningarna är riktigt skojsiga, för dom är inte så seriös men ändå anstränger man sej och tränar mkt, särsklit magen eftersom man skrattar en hel del, höhöh,

men när jag kom hem så fika jag mannagrynsgröt och macka, (måste ju äta efter träningen för att bygga upp stor-musklerna) och kolla på 'drömmen om italien' det va väl sådär... men nu ska jag sova, gonatt! :)

fridajennybirgitta.


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback