en sprängd banan med kokossylt :)

sitter här med en fullproppad mage och längtar tills imorgon, :)
lagade mat nyss, spaghetti och hemmagjorda köttbullar ;) gott vare, och nu har jag frysen full av det så att jag har nåt att äta efter träningarna. dagen har vart ganska lugn, data, läxor och mera data! imorgon åker jag till erica, saknad så in i bomben! jag ska shoppa på fredagen (när hon är på skolan) och sen går vi nog på ikea! :D stannar där tills på söndag och hoppas att jag får träffa sandra också! sarida you know, power to the people! ;)
nu har jag nog inget mer att berätta, elr jo, jag åker ju imorrn dirr efter skolan så jag vet inte om det blir nån upptadering då, men det brukar ju bli rätt mkt sånt när jag och ercaberka är med varann ;)
hare gött, det kmr jag ha! :)

fridajennybirgitta.



en jätte söt bild som ska föreställa mej och erica som fjortisar ?



kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback