loosa matchen mot nittiosjuorna.

på idrotten sprang vi på elljusspåret och jag, linn och norrby sprang heeela tiden :) alla klaga och tjata på att det va jobbigt men vafan, skit i besvären och satsa på karriären!
efter skolan stack jag, elin, sanna och alva på finess och åt. sen bar det av till älvvallen. spela match klockan fem mot nittiosjuorna, loosade med 3-1 tror jag, evelina gjorde illa ryggen rejält och elin fick kramp efteråt men vi spela en bra match iaf.
imorgon är det hemstudiedag och jag har inte en aning om vart jag befinner mej då. antingen åker jag till sundsvall elr så stannar jag hemma.

fridajennybirgitta.


kommentarer
Postat av: L I N N ♥

haha, duktiga var vi! ;D

2010-06-06 @ 14:05:19
URL: http://liinnmagnusson.blogg.se/

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback