tolfte december

igår var jag på den sämsta konserten man kan tänka sig, men jag va ju tvungen eftersom det va nå med konfan. det enda bra var att man fick en litenliten marabou. sen vart det hem till mikan för hon och linn skulle byta om, sen upp på gymnasiet. kollade på fotboll, klev in på diskot en sväng men jag vet inte riktigt om jag gillar sånt.. så mesta tiden spenderades i idrottshallen. men idag vart det upp tidigt, halvsov väl när jag åt frukost och så. konfan började ju tio, på en söndag! nu är det iaf julstök på g. tomtarna har tagit över rummet mitt och julgodiset rullar ut ur ugnen.

kommentarer
Postat av: L I N N ♥ - allt och lite till!

sv; haha, ja! 35 kronor! ;D ♥

2010-12-12 @ 15:59:09
URL: http://liinnmagnusson.blogg.se/

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback