idag är det söndag och två dagar kvar.

jaa, helt otroligt faktiskt, jag fyller år om två dagar. men det känns som typ en månad eller två. när man var liten pirrade det alltid i kroppen dagarna innan, och nu börjar känslan komma tillbaka. tänk, idag är jag tretton år och trehundrasextiotre dagar gammal. och på tisdag är jag tretton år och trehundrasextiofem dagar, alltså fjorton år.
hoppas på många fina presenter, har ju redan fått en cykel som jag verkligen behövde. fast den är ganska ful, mörkblå med massa reflexer. men pappa köpte den billigt av en jobbarkompis, och vi tänkte måla den vit och ta bort några reflexer, hoppas den blir fin ;)
just nu håller jag på att sy en kudde, lappkudde med gamla gulliga tygbitar :) idag blir det hemmadag med mamma och träning ikväll.

fridajennybirgitta.



kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback