nu vet jag hur det känns

i fredags klippte jag av mig stora delar av håret, så mycket fräschare och lättare nu. sen tog jag och anna härjedalingen upp till stockåa där mamma bjöd på tacos. både lördagen och söndagen bestod av takbygge i både regn och solsken. mest regn. käkade den årliga surströmmingen med en granne och det stank i hela stugan.. efter att ha spikat flera timmar i spöregn på söndagen fick vi sätta oss i nya bastun med vita fingrar och tår innan jag, pappa och anna åkte hem. imorse när jag skulle ta moppen till skolan stog ingen moppe i garaget, kom på att den var hos farmor. så då fick jag med panik i rösten fråga henne om skjuts. kom alltså lite försent, andra veckan, bra jobbat frida. fick även extrema skrattsvårigheter under sista lektionen med min kamrat linn, inte heller okej andra veckan. efter skolan tog jag med mig josefine på ännu en fotbollsträning i tallåsen, askul.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0