ERIDA



I tisdags kom en mkt saknad Erica hem till mig!! Vi tatuerade varandra med spritpenna, fikade, gick farmor på nerverna, åt sushi och skrattade som vanligt. På onsdagen jobbade hon med mig på creperiet där vi provsmakade alla sorters crepes och drack chailatte. 



Annars har jag varvat jobb på creperiet med massa fotbollsträningar. I fredags kom förebilden Sebastien Boudet himself förbi och provade crepes med sin familj som är i Järvsö på sportlov. Igår satt jag uppe och pysslade med en present hela kvällen, nästan så jag glömde bort att äta. Imorse var det samling kl 08, sen rullade bussen till Sundsvall för match mot SDFF. En riktigt härlig vinst på 1-0 mot ett lag som spelar en division högre. I bussen hem har My haft segerdans för oss tills godiset gick ur kroppen. 


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback