sunny sunday



I lördags skjutsade jag ner Albin till Amanda och blev kvar där i soffan med trevligt folk några timmar. Skådade både bugg och twerk-lektioner, åt popcorn och ställde upp som bakgrundsdansare till Johanna (aka Beyoncé). Igår åkte jag och Maya till glysis för att spela match med Delsbo. Det blev en solig förlust och jag fick hjärtklappning av en celsius haha. På eftermiddagen tog jag och Albin en promenad i solen, hälsade på hans farmor och farfar, gick hem till familjen Grevgård och tog sedan ännu en promenad fram och tillbaka längs den soligaste sträckan samtidigt som vi smed planer. Så himla fin dag som gav så himla mycket energi! Idag vaknade jag pigg och glad tidigare än vanligt, så har redan hunnit med att storstäda, tvätta skor och kläder, äta en lite lyxigare lite godare korv med bröd och dricka kaffe på altanen. 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback