gymnasiearbete



Mycket fotboll (en träning som var oskön för fotlederna då jag glömde fotbollsstrumpor..), mycket plugg (främst gymnasiearbete), många gröna smoothies (som allihopa blev lila pga aroniabär), mycket jobb på gamla stan, årets första åska, filmhäng i borr och lillhaga till 03 en kväll, bilkurragömma, bärgning och annat bus i bilarna till 03 nästa kväll, läggning precis innan soluppgången och annat kul var väl ungefär hur förra veckan såg ut. 


Den här veckan fotade jag det sista i köket och layoutade ihop det sista på mitt gymnasiearbete samtidigt som vi fikade Anna-Stinas dumlekakor, så nu är det redovisat och i princip klart. Efter tisdagens träning började jag få ont i halsen vilket har blivit värre idag, så förmodligen kommer jag inte kunna vara med och spela dagens match mot Huge i svenska cupen, vilket suger. :(

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback