Insurgent & Petter



I tisdags bakade jag chokladbollar innan jag åkte iväg på skolan och jobbade med gymnasiearbetet. Åkte sedan in på mammas jobb och kollade så att tänderna inte hade tagit skada av smällen på kinden jag fick på cupen. Sen upp på sjukhuset där jag kollade kindbenet och röntgade handen som blivit helt blå, men som tur var fanns ingen fraktur. 
På kvällen hämtade jag upp Linn och överraskade henne med bio som present. Vi såg Insurgent i mjukisbyxor och dukade upp med chokladbollar och polly. 


I onsdags tog jag vara på sovmorgonen innan vi åkte ner på bion igen och trodde att vi skulle få dejta Petter. Men en föreläsning fick väl duga, fy vad bra han är på allt! När jag kom hem drack jag kaffe på altanen och bakade energibollar. Till middag lagade jag lax med cashew-, sweet chili- & limetäcke och quinoasallad som jag fick slänga i mig på 3min för att hinna till fotbollsträningen i Delsbo.


Idag klev jag upp extra tidigt för att gå på en frivillig mattelektion inför högskoleprovet. Sen blev det långlunch med Linn, Mikan och Tuva. 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback