Lilla julafton



I måndags hade jag ingen lust att åka hem till ett tomt hus efter jobbet, så jag åkte upp till Jansson på förfest med Hanna och grabbarna. Gick ut på stadt och testade spela black jack (gick 20kr plus yä) och dansade mest trots nyktrast. Sen vidare till Pär för efterfest bestående av hockey, fotmassage och soffhäng till 5 på morgonen. Klockan 06 gick jag och la mig och efter 5 timmars sömn var jag tvungen att kliva upp och jobba. Efter sex jobbpass på rad sedan nyår var jag lagomt slut, men fortfarande sällskapssjuk. 


Som tur var kom Linn, Josse och Mikan hem till mig och vi kunde äntligen fira lilla julafton. Fick så himla bra julklappar av så himla bra tjejer! Linn sov även över så efter sovmorgon kokade vi gröt och åt hårdbrödmackor. 


På eftermiddagen köpte vi med oss glass, choklad och mango och åkte till fina Sanna för mysigt tjejsnack i flera timmar. 
På kvällen hade vi äntligen fotbollsträning igen, men det var nog inte optimalt för min förkylning som efter hela 13 timmars sömn inatt bara blev värre. 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback