skidtur & stockholmstur



I tisdagskväll gjorde pappa skidspår runt sjön så då tog vi en premiärtur med pannlampor. 


På onsdagens fotolektion var vi nog mer ambitiösa än någonsin då vi planerade kommande projekt. Tog även ett par glädjeskutt eftersom det är så vackert ute dessa kalla vinterdagar. 


Idag hade jag ingen lektion och pappa skulle på möten i Stockholm, så då följde jag med honom. Han kunde sova medan jag körde och jag kunde shoppa medan han jobbade, en rättvis deal tycker jag. Har sprungit runt på kista galleria och fyndat en del på rean, åkt in till stan för ytterligare fynd och när pappa var klar åkte vi in i Uppsala och hittade nya fotbollsskor. Middag på Ikea var givet innan hemfärd i regn/snö/blåst-oväder. 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback