jobbhelg & utgång



I helgen har jag åkt skidor runt sjön med mamma och jobbat. 


På lördagen gick jag upp till ogge på förfest och sen vidare ut på järnvägs med ett gäng. En ganska lugn men bra utgång som nästan mestadels spenderades sittandes på golvet utanför toaletterna. Efterfesten var även den hos Oscar innan mamma hämtade mig så jag fick sova några timmar innan söndagens jobb. 


I måndags jobbade vi med vår historiafilm och efter lite hemligt arbete åkte jag och mamma upp på kläppa för skidkurs med pace. Direkt efter det åkte vi vidare upp på gärdeåsen på ett pass zumba. Nu har jag precis varit ute på en kvällspromenad och lyssnat på ny bra musik som man blir sådär glad av. 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback