skoteråkning, jobb & plogning



I veckan lagade jag torsk i äggsås med mamma, gymmade med Josse och Sanna, fikade överblivna lussebullar, hade träningsvärk i exakt hela kroppen och gjorde ett provrace inför högskoleprovet. 


Efter jobbet i fredags åkte jag till Sanna som hade fixat så himla goda grejer som vi åt medan vi pratade och myste. 


På lördagen åkte jag, Sanna, Albin, Towe, Anton och Emil på en skotertur till Gryttjen. Där var det skoterträff, så en himla massa skotrar och dåliga leder. Det mysigaste var att sitta inne och värma oss och fika korvmackor och varm choklad. Tog sedan skotern direkt till jobbet och knegade mitt värsta pass någonsin. 


När jag kom hem gick jag ut och plogade i 1,5h mitt i natten, men det var rätt trevligt med radio i hörselskydden. Imorse var jag också tvungen att ploga eftersom snön verkligen har vräkt ner och jag har varit ensam hemma. Sen har jag jobbat och idag var det som tur var mycket lugnare. Fick sluta redan innan åtta, så då åkte jag hem med mamma och åt toast med philadelphia, skinka och pesto framför tv:n. 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback