kassa lockar & hästar på köpingen



I söndags sov jag med snurrat hår, vilket inte resulterade i några vidare lockar, men iaf lite volym. 


På måndagsmorgonen klev jag upp halv åtta (trots att jag började halv ett..) för att ploga. Som tur var fick jag hjälp av grannen med traktor, så då kunde jag dricka varm nyponsoppa innan jag tog bussen ner till mammas jobb och åt kanelmackor. Tog hennes bil upp till skolan och fick möte av 7 lösa hästar som sprang mitt i köpingen?? Mycket märkligt. Kvällen bestod av en powernap, fotbollsträning, plogning och te framför tv:n. 
Idag har jag fått mycket gjort i skolan, och när jag kommer hem tänkte jag fortsätta plugga, bäst att passa på när man väl kommer igång. 



kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback