bäbisbesök


Igårkväll åkte jag ner på intervallträning + styrka på Ljusdal. Var 100% nöjd och 200% död efteråt. Efteråt satt det fint med tacoplåt och sängen. Idag hade jag sovmorgon så då passade jag på att äta äppelgröt med mamma och Anna, plugga och sen äta tacopaj med Sanna och Linn innan idrotten. Några tappra var vi som åkte skridskor i solvädret. En engelskalektion bestående av film och ett par fynd på parfymshopens utförsäljning senare kunde jag ta helg. 


Hemma var mammas kompis på besök med en 5 månader gammal Emil. Försökte lära honom att springa och spela fotboll, men det får nog vänta ett tag till. Ikväll har jag spelat spel, ätit glass och kollat på film med mamma och pappa, en alldeles lagom fredagkväll. 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback