hösten

Och så slutligen en sammanfattning av hösten, bara för att få ha kvar alla minnen här på bloggen:

En dag klippte jag av mig halva håret och jämnade ut utväxten, mycket skönt och jag blev himla nöjd. Har även hunnit med att resa fotbollshallen på älvvallen, firat seriesegern med 2 middagar på järnvägs, lagfest och fika på kommunhuset, har pysslat på och gjort om hemma med mamma, haft Erica på besök 2 gånger och varit till henne en gång och shoppat såklart, fotat norrsken mitt i natten med Sanna, Albin och Jennifer, flugit över Bollnäs med pappa, varit i stockåa med mamma och pappa, åkt fyrhjuling och fotat med Albin, kollat bandy, firat både Josefine och Sanna, ätit middagar i växthuset, varit på kryssning med laget där tränarna sjöng kareoke, jobbat på Kakfén och restaurangen, haft 2 månader väldigt rolig, givande och lärorik praktik på svartpist, varit på LIF-gala i glittrig byxdress, sprungit i skogen, tränat på pace och i fotbollshallen, sett sista hunger games-filmen på bio med Linn & mikan, ätit lunch och haft after work på fina bergskrogen, följt med pappa till Stockholm för att shoppa på mall of Scandinavia, varit på julmarknad, haft julklappaleken med tjejerna innan Towe flyttade till fjällen, åkt skridskorpremiären på onsängarn, turats om att bjuda på mat med Linn, mikan & josse, gått massor av promenader och spelat biljard med Albin, åkt till Sanna efter flera jobbkvällar, julbakat och säkert massa mer. Snabbt har det gått, precis som sommaren. 


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback