skärtorsdag & långfredag



Efter att ha gått på lov redan i onsdags åkte vi till Delsbo på fotbollsträning. Skärtorsdagen ägnade jag åt att baka blåbärskaka, städa och plugga. Till middag bjöd farmor på pitepalt så med en aning paltkoma åkte jag ner på älvvallen. Efter jobbig intervallträning belönades vi med påskägg från sötaste påskkärringen. 


På långfredagen satt vi ett gäng på borrsjön och pimplade, grillade korv och åkte runt med fyrhjulingen. Efter några timmar åkte jag och josse hem till mig och bastade vilket var riktigt skönt! 


Hanna kom med thaimat och vi fixade oss innan Oscar utförde snapchat-konst på en helt ny nivå. Sen kom resten på förfest med dans runt bordet, piano- & gitarrspelande, utflykt på vinden och rivet kaffe. Tillslut blev det utgång på stadt med mycket folk och dans och fina vänner. Jag, Linn, josse och Albin hade en egen liten efterfest vid mitt köksbord med pizza och nattmackor innan vi somnade i dubbelsängen. 


På lördagsmorgonen hjälptes vi åt att städa upp hemma, sen skjutsade jag hem josse och körde upp till resten av familjen i stockåa. 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback