tifgala, maskeradfest & utgång

På lördagen hann jag med allt detta, i över 10h höll jag igång och hade så himla kul varenda minut. 


Klockan fem hade laget förfest hos Emelie, sedan åkte vi till yg för tifgala som det så flådigt hette. En buffé, prisutdelning, sjuka rollspel, dans i massor och väldigt bra människor. 



Sen vidare till Tuva där jag hann vara i ca en halvtimme, tyvärr utan att klä ut mig till Top Gun.. Efter det drog vi ner och velade mellan stadt och järnvägs, så tillslut delade vi upp oss. Dansade mest hela tiden och tillslut kom resten av tjejerna så vi kunde dansa ihjäl oss tills de stängde. Då bevittnade vi slagsmål och hängde utanför Ergüns innan Sanna och Albin skjutsade hem mig. Nattkäk i form av glass, hallon, chokladsås och te för att lindra en förstörd hals. 

På söndagen vaknade jag nästan helt utan röst, men efter att ha hinkat te, slevat i mig honung och knarkat halstabletter betade jag av ett 7h-pass. Svängde förbi Nore och grattade farfar och sedan hem för att gratta pappa. 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback