HALLOWEEN



I torsdags tog jag och pappa med oss godaste fikat (varm choklad och looslimpa med fäla-korv) till skogen och röjde. När vi kom hem somnade jag på kökssoffan och vaknade till att pappa bjöd på plankstek. 


På kvällen var jag ner på spöknatta med Linn och Matilda. Kollade i affärer, på marknaden och fikade på Janssons. 



På fredagen var jag bara hemma och tog det lunt med mamma, pluggade lite, jobbade hela kvällen och fick hem en playsuit som var för liten. 


Hela lördagen fixade jag med min utklädnad och lockade mitt hår innan grannarna kom över på middag. 


Sen åkte jag till Linn på förfest med sjukt bra tjejer. Fixade (förstörde) oss några timmar innan killarna kom. Sen vidare ut på järnvägs där vi missade gratis inträde med 8 minuter... Men det kunde jag ute bry mig mindre om, för jävlar i helvete vad kul vi hade. Dansade mer än någonsin, hade lite problem att känna igen folk, käkade strips på gatan och somnade bredvid min josse. 



Imorse bjöd hon på god frukost innan vi åkte med Hanna hem till Linn en sväng och hämtade grejer/utredde gårdagen. 


När jag kom hem bakade jag lemon curd- & hallonmuffins med vit choklad som blev efterrätt till Annas födelsedagsmiddag. Och det är väl vad jag har ägnat mig åt ikväll; umgåtts med familjen och farmor & farfar, gett presenter och ätit gott. 


Till kvällsfika åt vi nya start-flingorna med blåbär och kollade partaj. 
Nu: mycket sömn. 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback