lately

Förra fredagen var vi lediga så jag passade på att storstäda hela badrummet och lite på resten av övervåningen. På kvällen åkte jag till Ester på hennes och Marias 18års-fest där jag träffade vänner jag inte sett på länge. Lördag-söndag var vi på fotbollscup i Delsbo och det var både jobbigt och skitkul. Där samlade jag på mig tre rejäla brännsår på benet av glidtacklingar och kunde inte gå, sova, duscha eller sitta utan att det gjorde ont, men nu har det nästan gått över. På måndagens träning planerade vi att ha stretching, kanske lite yoga och ta det lugnt eftersom alla var mörbultade efter helgen, men det slutade med match som vanligt. Älskar att jag började i det här laget. Snön kom tillbaka den också i veckan och jag vet inte, jag har ju längtat efter den hela långa vintern, men inte längre. Resten av veckan har jag ätit gröt, gröt, gröt, passat barn med linn, fått paket från the body shop, hälsat på farmor och farfar, varit på programråd, ätit 3-rätters på pärlan och andra vardagliga saker. I torsdags åkte hela familjen upp till stockåa och här har vi åkt skoter till henvålen och kappruet, grillat kolbulle, spelat kort, åkt längdskidor och haft det himla skönt.
 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback