en fin sommarlovsvecka



En fin sommarkväll förra tisdagen köpte jag och josse med oss glass och choklad, åkte på brännas och tog ett dopp. 


Nästa dag tränade jag äntligen fotboll igen och fick såklart en spark på fotknölen så den svällde upp. igen... 


På min lediga torsdag vattnade jag mammas alla blommor och tomater innan jag åkte på Nore med josse och Sanna. Så skönt och kul att träffa på andra vänner där också. 


Efter jobbet på fredagen stack jag och josse till Ronja i hudik. Vi åt på Texas, köpte hemmakvällsgodis och satte oss på köpmanberget. Sen tog vi ett nattbad på maln med Oskar, Simon och Anton. 


I lördags var det så full fart på jobbet så jag hann inte ens äta min lunch, som tur var åkte jag och josse upp till hjärtvallen efter jag slutat och där bjöd Linn på tacos och paj. Vi badade och pratade hela kvällen innan vi somnade. På söndagen tog vi med oss gifflar, brago-kex och saft ner till bryggan där vi hade det väldigt skönt i solen. När det sedan började regna kröp vi ner i soffan framför hela sverige bakar innan vi for hemåt. Ett par väldigt mysiga dagar i fina fina hjärtvallen! 


Idag var det jobb igen, sen löpträning och backintervaller på måga med laget och efter det tog vi ett dopp på Nore. 
En fin vecka har det varit!


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback