sista januari

Äntligen Äntligen är den här skolveckan över. Vi offrade till och med lunchen för ett matteprov så vi skulle kunna sluta tidigare. När jag kom hem var det fortfarande ljust så jag fotade, drack te vid fönstret och spelade piano. Sen lagade jag tacos och tände ljus tills mamma och Robert kom hem och det första de frågade var vad jag nu har ställt till med och försöker be om ursäkt för. Jaha? Tydligen var det för ansträngt för att vara bara ändå. Schysst familj jag har. Gott var det i alla fall och ännu godare var naturgodiset som jag och mamma åt framför en disneyfilm. Dock somnade vi båda två ganska fort och sedan dess har jag halvsovit i soffan så nu kommer jag väl inte kunna somna i sängen.
 
 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback