SATURDAY NIGHT

Igår fortsatte vi på temat "världens godaste mat" till middagen då jag lagade just världens godaste köttfärssås (fast det vet man ju inte förren man smakat varenda en, men ändå). Sen for jag till mikan där vi fixade oss med Henke innan fler vänner kom. Det var mysigt och väldigt kul med så många bra människor. På natten tog vi tappra krigare som var kvar en promenad ner till ergüns för nattkäk och sedan tog det några timmar innan jag lyckades somna i mikans säng. Imorse städade vi och kollade på lilla jönssonligan och sen åkte jag hem och åt blåbärskaka (är besatt av den, fast nu är den slut). Ikväll ska jag till Iggesund och spela vår sista och min enda match i vinterserien.
Ungefär så här såg väl kvällen ut:
 
 
 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback