lately

Sen sist har jag spenderat 5h på församlingsgården med underbara människor, ätit thaimat både en och två gånger, testat allt vad kaffemaskinen på pappas jobb har att erbjuda, pluggat körkort, kollat på OS med farmor, farfar och en rulltårta, bakat och ätit lax med josefine, fyllt på mitt pacekort och tränat med mamma och pappa. I lördags övningskörde jag till hudik och en massa i och utanför stan. Shoppade och åt lunch på wayne's innan vi åkte till annas lägenhet och lagade mat tills hon slutade jobbet. Igår skyndade jag mig iväg till fotbollsträningen efter teorin men hann bara vara med en halvtimme och när jag kom hem var jag så fylld av energi så jag trodde jag skulle explodera. Då bytte jag skor och stack ut och sprang i både mörker och halka. Trots det gick det bättre än någonsin att springa, jag som aldrig riktigt tyckt om det. 
 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback