frukt fisk strössel och köttbullar

Idag har vi jobbat med vårat fotoprojekt innehållande olika livsmedel i princip hela dagen. Vi fick plocka fram vår mest kreativa sida och mycket var kladdigt och besvärligt men det var ändå sjukt kul när bilderna blev bra. Dock luktade väl vi och hela media en konstig blandning av lax/oliver/ägg/choklad efteråt. Vi hade även klassmöte med kuratorerna efter en obehaglig grej som hände igår och när jag kom hem somnade jag en timme i sängen efter att ha varit nere hela dagen. Är inne i någon slags februari-trötthet just nu som får mig att snooza hela morgonen och somna så fort jag försöker plugga. Jag är väl glad att jag inte, tvärtom, lider av sömnbrist, men alltså jag får ju inget gjort när jag somnar hela tiden och inte orkar någonting. Så jag hoppas nästa veckas lov kan få mig mer stabil. 

sneaky-peaky på arbetet

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback