blåbärsmuffins

 
Idag haltar jag fram på mina stackars ben som jag hela tiden har sönder och plågar på nya sätt, just nu genom svullet blåmärke från snowracern igår och den sortens träningsvärk som är allt annat än skön. Annars har jag ätit annas äppelpaj, gått runt rångstra med henne och mamma, kollat när även herrarna tagit hem OS-guldet i stafetten, gått ut till garaget i shorts utan att frysa och bakat blåbärsmuffins med crumble och chokladbollar till utbytesstudenterna från Turkiet och Spanien som kommer imorgon. Jag och Linn ska ha en spansk tjej och en turkisk kille hemma hos Linn i två nätter och hos mig i två, och på dagarna kommer vi ha fullbokat med aktiviteter med alla andra. Så nästa vecka kan bli intressant, och väldigt rolig. 
 
 
 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback