oslagbart veckoslut

I tisdags tvättade jag mina sminkborstar och gjorde till och med hårinpackning på de dyraste och bästa så nu är det så kul att sminka sig varje morgon. På onsdagens idrottlektion var vi i gymmet och danssalen och på kvällen var det dags för fotbollsträning och styrka. Hela torsdagen jobbade vi med programkatalogen medans resten av skolan hade friluftsdag. Fick väldigt mycket gjort så nu känner jag mig lite lugnare när det gäller skolan. Och eftersom vi jobbade så bra så fick vi vara lediga hela fredagen. Därför överraskade vi Anton med kladdkakor, idol och spel redan på torsdagskvällen för att säga hejdå nu när han flyttar till Marocko i ett år. På fredagen tog jag en långpromenad innan frukost upp på ett berg, genom vacker trollskog samtidigt som jag lyssnade på magiskt bra musik. Men när jag skulle hem var jag så hungrig så jag sprang fortare än någonsin nedför berget. Körde styrka och strechade rejält innan jag fick min brunch. På kvällen åkte vi iväg till sturms på ULträff där vi grillade hamburgare, lekte lekar och planerade det kommande året. Igår hade vi säsongens sista match som vi vann med 7-0 och det firade vi med champagne och hurrande (kändes som vi vunnit serien men egentligen var det bara starten för lagfesten). Vi spelade brännboll, lekte sjuka lekar, bastade, beställde pizza och hade en mycket fin lagfest. När alla förutom 17-åriga frida skulle vidare på krogen vid tio åkte jag hem och kände hur jag inte skulle klara av att sitta ensam hemma hela lördagskvällen så jag frågade linn om hon ville rädda min kväll och efter 40min var hon här, bästa bästa linn. Vi åt chips, dipp och choklad framför project x och blev så övertaggade på livet så vi sprang ut i det magiska månskenet, ställde oss på en höbal och fascinerades över all stjärnor, våran värld och hela universum. När det blev kyligt satte vi oss med en varsin kopp blåbärste i kökssoffan och bara pratade om livet. Somnade tätt intill min fina vän och gjorde världens brakfrukost när vi steg upp. Nu har hon åkt hem och jag ska uppdatera telefonen för att utforska iOS 7 som jag har väldigt höga förväntningar på. 
 
  

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback